GIS Cloud فناوری و پشتیبانی را به صورت رایگان برای پروژه‌های مبارزه با ویروس کرونا ارائه می‌کند

GIS Cloud فناوری و پشتیبانی را به صورت رایگان برای پروژه‌های مبارزه با ویروس کرونا ارائه می‌کند

 

همانطور که همه ما می دانیم، ویروس کرونا به سرعت در سطح جهانی در حال گسترش است و سازمان ها و جوامع باید داده های مکانی زیادی را مصرف کنند که از یک دقیقه به دقیقه دیگر تغییر می کند، تا الگوهای همه گیری را درک کنند، و برای نحوه سازماندهی کارکنان و مهار ویروس برنامه ریزی کنند. .

 

در چند روز گذشته، برخی از کاربران و شرکای ما با ما تماس گرفتند و به ما گفتند که می‌خواهند در مهار شیوع ویروس کرونا کمک کنند و معتقدند که می‌توانند با کمک فناوری GIS Cloud تفاوت ایجاد کنند. از آنجایی که اکثر آنها قبلاً پروژه ای در ذهن داشتند، ما تصمیم گرفتیم فوراً با ارائه رایگان فناوری خود به آنها کمک کنیم.

 

با دیدن اینکه چگونه فناوری GIS Cloud می‌تواند برای هر کسی که با داده‌های مکانی مرتبط با کرونا کار می‌کند، به طور مستقیم اطلاعات را در زمینه جمع‌آوری می‌کند یا تصمیم‌های استراتژیک می‌گیرد، ارزش زیادی داشته باشد، می‌خواهیم کمک خود را به کل جامعه GIS Cloud، به هر کسی که یک منبع خوب دارد، ارائه دهیم. پروژه در حال حاضر موجود است

 

پیشنهادات پروژه خود را برای دریافت پشتیبانی ما ارسال کنید

 

لطفاً پیشنهادات پروژه خود را در رابطه با کرونا برای ما ارسال کنید، به ما اطلاع دهید که چگونه فناوری ما می تواند کمک کند و برای شروع هر چه سریعتر به چه چیزی نیاز دارید، و ما این کار را انجام خواهیم داد.

کمک به اجرای پروژه شما

 

این فرم را پر کنید – در مورد پروژه خود به ما بگویید

پروژه ها می توانند شامل هر چیزی از نقشه برداری موارد جدید به طور مستقیم از میدان، همراه با تمام اطلاعات و تصاویر مرتبط، تا نمایش داده ها از طریق یک نقشه آنلاین یا یک پورتال نقشه عمومی آنلاین باشند. تفاوت بین یک نقشه ساده و یک پورتال نقشه در این است که می توانید چندین نقشه را در یک پورتال، فیلترها، پانل های اطلاعات، دکمه های سفارشی با پیوندها و موارد دیگر قرار دهید.

برای نشان دادن شکل ظاهری این پروژه، ما یک پورتال عمومی نقشه کرونا ایجاد کردیم که نشان دهنده تعداد افراد مبتلا به کروناویروس تایید شده، تعداد افراد بهبودیافته و تعداد فوت شدگان در سراسر جهان است.

Coronavirus GIS Cloud Portal
پورتال نقشه را در یک تب جداگانه باز کنید و مرور کنید: https://corona.giscloud.com/

این نقشه در نرم افزار دسکتاپ QGIS برای طبقه بندی سریع داده ها بر اساس کمیت ایجاد شد و به صورت آنلاین از طریق پلاگین GIS Cloud Publisher منتشر شد. هنگامی که نقشه آنلاین شد، ما یک پورتال نقشه ایجاد کردیم زیرا می‌خواستیم اطلاعات اضافی مانند پیوندهایی به WHO و آمارهای وب‌سایت Worldometer – Coronavirus Update (که مستقیماً در پانل روی نقشه تعبیه شده است) را درج کنیم. منبع داده ای که ما استفاده کردیم از مرکز علوم و مهندسی سیستم ها در دانشگاه جان هاپکینز است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدربارهتماسارتباط با ما