نسخه جدید – نقشه ها را از پورتال نقشه سفارشی خود به اشتراک بگذارید و جاسازی کنید

نسخه جدید – نقشه ها را از پورتال نقشه سفارشی خود به اشتراک بگذارید و جاسازی کنید

Map Portal یک برنامه کاربردی GIS Cloud قابل تنظیم است که به شما یک نمای کلی از تلاش های روزانه نقشه برداری شما می دهد و به شما کمک می کند تا داده های جغرافیایی را تجسم، صادر و منتشر کنید. برای اینکه اشتراک‌گذاری نقشه شما حتی راحت‌تر شود، یک عملکرد کاربری جدید ایجاد کردیم تا نمای خاصی از نقشه را که باید به عموم یا سهامداران منتقل کنید، به اشتراک بگذاریم.

ساده است، فقط موقعیت جغرافیایی خود را روی نقشه انتخاب کنید، سطح زوم کنید و لایه های خاصی را که می خواهید به اشتراک بگذارید یا جاسازی کنید را روشن کنید. برای تنظیم این گزینه، باید به نقشه پورتال سفارشی خود بروید و GIS Cloud’s App Builder را باز کنید.

در زیر منوی بالا ، یک مورد جدید اضافه کنید . یک عمل را انتخاب کنید، در این مورد،اشتراک‌گذاری و جاسازی » و نامی به آن بدهید، مثلاً « اشتراک‌گذاری نقشه »، که در نوار پورتال نقشه سفارشی شما نمایش داده می‌شود.

هنگامی که این را تنظیم کردید، روی ” Share Map ” در نوار کلیک کنید، و یک پنجره جدید با گزینه های Share یا Embed ظاهر می شود .

مهمتر از همه، هر دو گزینه برای همه کاربرانی که مایل به استفاده از پورتال نقشه و اشتراک گذاری نقشه هستند، به صورت عمومی در دسترس است. Share Option به طور خودکار پیوندی را ایجاد می کند که می تواند کپی شود. این یک نقشه فعال را در پورتال نقشه در سطح بزرگنمایی انتخاب شده قبلی و مکان دقیق روی نقشه در لحظه ایجاد پیوند باز می کند. نقشه لایه‌های انتخابی قبلی را باز و بسته نگه می‌دارد که توسط کاربری که پیوند را ایجاد کرده است، از جمله ویژگی‌های لایه و شفافیت‌ها تنظیم شده است.

در لحظه ایجاد لینک

Embed Option به شما امکان می دهد نقشه خود را جاسازی کنید، نه کل نقشه پورتال.
شما می توانید انتخاب کنید:

  • عرض و ارتفاع پنجره با پیکسل اندازه گیری می شود
  • میزان یا سطح بزرگنمایی نقشه را انتخاب کنید
  • گزینه هایی را که می خواهید دیگران ببینند نشان دهید
  • کد جاسازی – کد I-frame برای جاسازی نقشه تولید می کند

این نقشه همچنین سطوح بزرگنمایی انتخاب شده قبلی و گزینه های وسعت نقشه اولیه یا جدید را حفظ می کند. لایه های باز و بسته انتخاب شده قبلی و شفافیت را در لحظه ایجاد پیوند جاسازی شده تنظیم می کند.

می‌توانید همین حالا این گزینه‌ها را در پورتال‌های خودتان امتحان کنید، یا فقط اینجا را کلیک کنید و آن را در پورتال نقشه سفارشی ما امتحان کنید.

با امکانات بی پایان برای سفارشی کردن پرتال نقشه خود، گزینه اشتراک گذاری و جاسازی به کاربران کمک می کند تا به طور شفاف و بدون دردسر از داده های خاصی از هر دستگاهی در هر زمان استفاده کنند و نقشه هایی را به اشتراک بگذارند که می تواند به آنها در تصمیم گیری های تجاری بهتر کمک کند.

اگر می‌خواهید این قابلیت جدید Map Portal را امتحان کنید، به صورت رایگان ثبت‌نام کنید و یک آزمایشی ۱۴ روزه Premium GIS Cloud دریافت کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدربارهتماسارتباط با ما