دانلود کتاب آموزشی ArcGIS Pro

دانلود کتاب آموزشی ArcGIS Pro

قصد دارم در این پست به معرفی و دانلود کتاب آموزش ArcGIS Pro 2.8 بپردازم. کتاب آموزشیArcGIS Pro جدیدترین ابزارها و مراحل کار با نرم افزار را توضیح می دهد. کتاب آموزش ArcGIS Pro 2.8 نسخه به روزسانی شده و مناسب برای دانشجویان و اساتید در زمینه کار با نرم افزار ArcGIS Pro می باشد. این کتاب در سال ۲۰۰۵ به رشته تحریر در امد و تا کنون چندین بار مورد ویرایش قرار گرفته است. چنان که قصدیادگیری و آموزش در زمینه نرم افزار ArcGIS Pro رادارید پیشنهاد می کنم این کتاب را دانلود و از مطالب جدید و سودمند آن بهره مندشوید.

آموزش ArcGIS Pro 2.8

توسط Wilpen L. Gorr ، Kristen S. Kurland

با این کتاب محبوب، جدیدترین ابزارها و گردش کار ArcGIS® Pro را بیاموزید!

به روز رسانی شده برای آخرین نسخه ArcGIS Pro،GIS Tutorial for ArcGIS Pro 2.8  کتاب منتخب برای کلاس های درس و خودآموزانی است که به دنبال شروع یا افزایش تخصص خود با استفاده از فناوری برتر سیستم اطلاعات جغرافیایی دسکتاب (GIS) Esri هستند.

این کتاب دارای جریان های کاری کدگذاری جغرافیایی اصلاح شده است. دانش جویان مراحل و ارقام ساده شده ای را پیدا می کنند که با رابط ۲٫۸ مطابقت دارد. پس از اتمام، خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه نقشه بسازند. پیدا کردن، ایجاد و تجزیه و تحلیل داده ها؛ و سیستم های عملیاتی را با استفاده از ArcGIS Pro، ArcGIS Online، ArcGIS StoryMaps℠، ArcGIS Dashboards، ArcGIS Collector و غیره مدیریت کنید.

سخنرانی‌های ویدیویی و اسلایدهای رایگان قابل دانلود، نتایج یادگیری را افزایش می‌دهند. دستورالعمل افزایش منابع مربی اضافی.

از سال ۲۰۰۵، کریستن کورلند و ویل گور، مربیان کارنگی ملون، آنچه را که در تجارب تدریس خودشان مؤثر است، به اشتراک می گذارند. عناوین دیگر آنها عبارتند از: GIS Tutorial for Crime Analysis , GIS Tutorial for Health و GIS Jumpstart for Health Professionals .

ArcGIS Pro را یاد بگیرید، برنامه قدرتمند دسکتاپ GISبه روز رسانی شده برای آخرین نسخه ArcGIS Pro، آموزش GIS برای ArcGIS Pro 2.8  شما را با سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) با استفاده از نرم افزار دسکتاپ پیشرو که ده ها هزار کسب و کار و سازمان از آن استفاده می کنند، آشنا می کند. GISکه ریشه در علم جغرافیا دارد، چارچوبی برای جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از اطلاعات مکانی و نقشه‌ها به عنوان ابزار تجسم است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده های مکان، الگوهای فضایی و روابط را آشکار می کند تا به شما در درک جهان کمک کند تا بتوانید این درک را برای حل مشکلات به کار ببرید.

در تمرینات گام به گام که می تواند در کلاس های درس یا توسط خودآموزان استفاده شود،  آموزش GIS برای ArcGIS Pro 2.8  به شما نشان می دهد که چگونه نقشه ها را بسازید. پیدا کردن، ایجاد و تجزیه و تحلیل داده ها؛ و مدیریت سیستم های عملیاتی با GIS شما از ArcGIS Pro به همراه ArcGIS Online، ArcGIS StoryMaps℠، ArcGIS Dashboards و ArcGIS Collector استفاده خواهید کرد. نویسندگان از روش‌های تدریس اثبات‌شده‌ای استفاده می‌کنند که شامل بخش‌های «نوبت شما» است که آنچه را که انجام داده‌اید تقویت می‌کند. سخنرانی‌ها و اسلایدهای ویدئویی رایگان قابل دانلود، نتایج یادگیری را افزایش  و برای همه در دسترس هستند. مربیان می توانند به منابع اضافی دسترسی داشته باشند.

فهرست

بخش ۱: استفاده، ساخت و به اشتراک گذاری نقشه ها
فصل ۱: معرفی ArcGIS 5
فصل ۲: طراحی نقشه
فصل ۳: خروجی های نقشه برای پروژه های GIS
قسمت ۲: کار با داده های مکانی
فصل ۴: فایل پایگاه های جغرافیایی
فصل پنجم: داده های مکانی
فصل ۶: ژئوپردازش
فصل ۷: دیجیتالی کردن
فصل هشتم: ژئوکدینگ
بخش ۳: بکارگیری فناوری های پیشرفته GIS
فصل نهم: تحلیل فضایی
فصل ۱۰: Raster GIS
فصل ۱۱: ۳ GIS D
بخش ۴: مدیریت سیستم های عملیاتی با GIS
فصل ۱۲: مدیریت عملیات با GIS: Graffiti Mapping System
فصل ۱۳: مدیریت عملیات با GIS: سیستم حذف گرافیتی
لینک دانلود کتاب

GIS Tutorial for ArcGIS Pro 2.8 [4 ed.] 1589486803, 9781589486805 – DOKUMEN.PUB

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدربارهتماسارتباط با ما