پشتیبانی از ماراتن شنا با یک پورتال نقشه تعاملی

پشتیبانی از ماراتن شنا با یک پورتال نقشه تعاملی

RokOtok-cover1

شرکای ما Smart Cloud از یک ماراتن شنا با ردیابی فعالیت ها از طریق یک پورتال نقشه تعاملی پشتیبانی می کنند. ماراتن در اطراف مجمع الجزایر در جنوب کرواسی برگزار می شود. درباره پروژه و نقشه هایی که ایجاد کردیم بیشتر بخوانید.

این ماراتن توسط Domagoj Jakopović ‘Ribafish’ سازماندهی می شود، که در بین مردم به عنوان یک غذاخور، روزنامه نگار، استاد، مسافر، سرگرم کننده، سردبیر، شناگر، و بسیاری چیزهای دیگر شناخته می شود . او در دوران طولانی و غنی خود برای تعدادی از رسانه ها کار کرد. علیرغم زندگی حرفه ای موفق خود، او در سال ۲۰۱۸ مهمترین چیز زندگی خود را از دست داده است – تنها فرزندش راک. به عنوان تقدیم به پسری که اخیراً درگذشت، تصمیم گرفت پروژه RokOtok را راه اندازی کند، با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ترغیب ارتباط پایدار و پربار بین فرزندان و والدین.

 

عکس روکوتوک ۲

عکس RokOtok 1

 

هدف اصلی این پروژه اتصال تمام ۵۰ جزیره مسکونی کرواسی با یک ماراتن شنا است که به مدت سه فصل ادامه خواهد داشت. ماراتن در روز شنبه، ۶ ژوئیه ۲۰۱۹

آغاز شد. این پروژه ۳۵ کودک را در خط شروع در Lopud گرد هم آورد. فتح اولیه ۱۰۰۰ متر طول داشت و حدود ۱۹ دقیقه طول کشید تا گروه شنا کرد. بچه ها هدایایی دریافت کردند و لذت زیادی بردند، و همچنین یک تجربه عالی در طبیعت داشتند. مسیر بعدی از کولوچپ شروع شد. نقشه را بررسی کنید تا ببینید آنها تا این لحظه چقدر فاصله داشتند.

در اینجا ویدئویی از فتح جزیره Mljet از Ribafish وجود دارد:

 

 

برای حمایت از پروژه، ما با شرکای کروات خود Smart Cloud همکاری کردیم تا یک پورتال نقشه آنلاین تعاملی ایجاد کنیم. پورتال تمام مسیرهای ماراتن شنا را با شرح پروژه که در آن اطلاعیه های مهم اضافه می شود، ارائه می دهد.

پورتال نقشه را اینجا کاوش کنید >

 

جزایر برنده RokOtok

 

آیکون سبز رنگ شروع از خلیج لاپاد را نشان می دهد و با کلیک بر روی خطوط مسیر می توانید جزئیات هر مسیر شنا مانند تاریخ عبور از مسیر، مدت شنا و مسافت پیموده شده را بیابید. ما قصد داریم عکس‌های ریبافیش و سایر شرکت‌کنندگان را اضافه کنیم و نقشه را در زمان واقعی به‌روزرسانی کنیم.

این پروژه با GIS Cloud Map Portal ایجاد شده است، یک برنامه کاربردی کاربرپسند که به شما یک نمای کلی از تلاش نقشه برداری شما می دهد و یک روش دوستانه برای نمایش داده ها به عموم است. این یک راه حل مقرون به صرفه است زیرا زمان، تلاش، کاغذبازی و هزینه های پشتیبانی را کاهش می دهد. نقشه های تعاملی را منتشر کنید و به بینندگان خود اجازه دهید داده های غنی شده از رسانه را جستجو، تجسم و کاوش کنند.

در هنگام ایجاد یک پورتال نقشه ابری GIS با App Builder چگونه به نظر می رسد:

علاقه مند به امتحان پورتال نقشه هستید؟ برای ما پیام ارسال کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدربارهتماسارتباط با ما